sobota, 10 marca 2012

Cofamy się do czasów prehistorycznych, tereny zamieszkują dwa plemienia - czystowłosi i brudnowłosi. Ci drudzy od lat próbują wykraść recepturę na szampon od swoich sąsiadów. Tymczasem na świecie od czasów Adama i Ewy ma miejsce pierwsze morderstwo...

,, RRRrrrr!!! - Kiedy jaja miały kły'' krótko mówiąc: film mojego dzieciństwa. Obejrzałam go już wiele razy, ale ciągle do niego wracam i za każdym razem jeszcze bardziej się śmieję podczas oglądania. Nie jest to film wysokobudżetowy, podchodzi pod klasę B, więc nie spodziewajcie się super efektów specjalnych, wielkich gwiazd kina na ekranie czy świetnej fabuły. W końcu też większość z was zada sobie pytanie ,,Na cholerę mam oglądać film dotyczący dwóch plemion i szamponu?!''. Otóż dlatego postanowiłam wam go zaprezentować. Trochę mniej znany i niedoceniony przez masy film, w końcu w tym cel tego bloga...:) Wynagradzają nam to naprawdę zabawne i nieśmiertelne po obejrzeniu dialogi, w tym filmie są genialne! Oczywiście są totalnie bez sensu, ale myślę, że większość odwiedzających to inteligentne osoby, które zrozumieją ironię. :)  Uprzedzam, że nie wszystkim może się spodobać specyficzny humor użyty w obrazie natomiast mi bardzo przypadł do gustu i uważam, że warto zaryzykować. Polecam dla mniej wymagających widzów, którzy bez szczegółowej analizy chcą się tylko dobrze bawić przy filmie.

PS. Polecam oglądanie z dubbingiem + Miałam duży dylemat co do oceny... Daję 7 za realizację natomiast 11 za sentyment i humor.





2 komentarze :