sobota, 22 grudnia 2012

 Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia Filmowy-Świat składa najserdeczniejsze życzenia wszystkim kinomaniakom. Dużo zdrowia, szczęścia i miłości oraz rodzinnej atmosfery podczas świąt. Ponadto życzę Wam abyście dążyli do swoich celów, marzeń wytrwale i cierpliwie, nie bojąc się potyczek oraz upadków. Do bardziej filmowych mogę zaliczyć większą ilość obejrzanych obrazów, przede wszystkim tych UDANYCH. :) 
 Na blogu nastąpi krótka przerwa za względu na rodzinne wyjazdy. Po nowym roku wracam na bloga ze zdwojoną siłą, dużą ilością pomysłów, które już są w fazie realizacji! ;) Mam nadzieję, że Wy drodzy czytelnicy nie zapomnicie o Filmowym-Świecie i dalej będziecie tu zaglądać. Każdy pozostawiony przez Was komentarz napędza mnie do ciągłego rozwoju, te negatywne (i za co dziękuję - konstruktywne!) dają mi wiele do myślenia, a pozytywne ogromnie radują. Cieszy mnie również zwiększone zainteresowanie filmem, który - mam nadzieję - awansuje u Was z nieskomplikowanej, codziennej rozrywki do prawdziwej sztuki. 

1 komentarze :

  1. Wzajemnie, również wesołych świąt i wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń