poniedziałek, 21 listopada 2011

Natknęłam się w sieci na materiały wskazujące na ukazanie się Titanica ponownie w kinach, tym razem w technologii 3D.
Premiera planowana jest na kwiecień 2012 roku. Wiele źródeł podaje, że film trafi również do polskich kin!
Niezmiernie się cieszę, że studio Lightstorm Entertainment wpadło na taki pomysł! Ludzie zajmujący się tym, pewnie zacierają już ręce, na myśl o ogromnych zyskach :)
Jako miłośniczka tej wzruszającej historii, na pewno wybiorę się do kina :)



Kolejnym filmem, który ma się ukazać w wersji 3D jest... ,,Mroczne widmo'' czyli 1 epizod Gwiezdnych wojen! 
Do polskich kin trafi 10 lutego 2012 roku. O odtworzeniu kolejnych części w 3D ma - podobno - zadecydować sukces ,,Mrocznego widma'', 
jednak wydaje mi się, że to tylko promocyjna zagrywka aby podnieść oglądalność :) 
''Nie wypada'' nie pójść i nie zobaczyć tego na dużym ekranie :)


 


A wy co sądzicie o tym aby przenieść stare, dobre klasyki na ekran w wersji 3D?
Wybierzecie się do kin?

2 komentarze :

  1. STAR WARS w wersji 3D to wg mnie doskonały pomysł. Light saber'y, bronie i postacie z tego filmu na pewno będą pasowały do tego efektu. Myślę że w kinie by się super oglądało .. natomiast TITANIC jakoś marnie mi się widzi w 3D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, Star wars w 3D to może wyjść coś naprawdę fajnego, ale co do Titanica mam inne zdanie niż Ty :)

    OdpowiedzUsuń