poniedziałek, 2 stycznia 2012

Mission: Impossible - Ghost Protocol jest kolejną, już czwartą odsłoną kultowej serii o agencie Ethanie Huncie. Mężczyzna oskarżony jest o zamach bombowy na Kreml .Wraz ze swoim zespołem zostaje zwolniony z posady gdyż prezydent wydał tytułowy ‘ghost protocol’. Ethan musi oczyścić swoje imię i zapobiec kolejnemu atakowi...

Mission: Impossible - Ghost Protocol   – czyli jak wyłączyć się ze świata na 2 godz.13 min. 
Jak zwykle wielka KLASA. Jestem wielką fanką tej serii, więc obawiałam się jak wypadnie w porównaniu z innymi częściami jednak się nie zawiodłam. Tom Cruise (podstarzały już trochę, ale nadal boski!) wspinający się po 130 piętrowym budynku w Dubaju robi wrażenie!; ciekawa rola ‘analityka’ Brandta; jak zawsze genialne ‘zabawki’, czyli szpiegowskie gażdety; napięcie towarzyszące nam już od 1 minuty filmu (zresztą jak w poprzednich odsłonach serii) czy wciągająca fabuła tworzą spójną całość. Czy jest to najlepsza część? Uważam, że każda jest na swój sposób dobra, do każdej mam sentyment i bardzo trudno mi jest określić ulubioną, ale jeśli już muszę wybierać to chyba będzie to jedynka lub Ghost Protocol. Jeśli lubisz filmy akcji – po obejrzeniu na pewno nie pożałujesz. Naprawdę polecam!



 

0 komentarze :

Prześlij komentarz